Moraitis Run

Την Κυριακή 26 Απριλίου διεξήχθη το Moraitis Run οι αγώνες δρόμου που διοργανώνονται από τη Σχολή Μωραΐτη.

Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκε ο αγώνας των 5 χιλιομέτρων, ο αγώνας Fun Run και ένας αγώνας για κάθε τάξη του Δημοτικού.

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ήμουν στην παρουσίαση του αγώνα. Φέτος μαζί με τον Στέλιο προσπαθήσαμε να κρατήσουμε την ενέργεια ψηλά, να εμψυχώσουμε τους δρομείς και να δώσουμε τον παλμό σε αυτή τη γιορτή του αθλητισμού! Γιατί αυτό είναι το Moraitis Run: μια γιορτή!

Παιδιά από όλες τις βαθμίδες ήρθαν για να τρέξουν στους αγώνες της Κυριακής. Από τα παιδιά της Α’ Δημοτικού και τα 600m, μέχρι τους μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου στα 5km, όλοι πέρασαν κάτω από την αψίδα του τερματισμού με ένα τεράστιο χαμόγελο!

Συγχαρητήρια σε όλους τους μικρούς και μεγάλους δρομείς για την συμμετοχή τους!

Ευχαριστούμε θερμά το Τμήμα Φυσικής Αγωγής που μας εμπιστεύτηκε τα μικρόφωνα και την παρουσίαση του αγώνα. Ελπίζουμε να δικαιώσαμε την επιλογή τους.