Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε η Νύχτα Χριστουγέννων στη «Σχολή Μωραΐτη», μια διοργάνωση της Μαθητικής Κοινότητας Λυκείου–ΙΒ. Όπως κάθε χρόνο, στόχος μας ήταν να συγκεντρώσουμε χρήματα, τα οποία θα δώσουμε σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς. Φέτος υποστηρίξαμε το «Μαζί για το Παιδί» και το «ΣΜΑΝ – Συλλογος Μερίμνης Ανηλίκων και Νέων». Φέτος, σπάζοντας το ρεκόρ των εσόδων, καταφέραμε να προσφέρουμε σε αυτούς τους δύο οργανισμούς ένα σημαντικό ποσό, βοηθώντας τους στο αξιοσημείωτο τους έργο.
Πέρα όμως από το φιλανθρωπικό έργο της Νύχτας Χριστουγέννων, αυτό που την κάνει ξεχωριστή είναι οι αναμνήσεις που δημιουργούμε όσοι συμμετέχουμε στην οργάνωσή της. Τα 16 μέλη του Κ.Κ.Σ. (Κεντρικού Κοινοτικού Συμβουλίου), με τη βοήθεια της Ο.Ε.Π. (Οργανωτικής Επιτροπής Πανηγυριού), συνεργαστήκαμε, ανταλλάξαμε ιδέες, δουλέψαμε μαζί, αλλά το πιο σημαντικό, περάσαμε πολύ καλά οργανώνοντας μια τέτοιο διοργάνωση.
